Wednesday, May 03, 2006

Beo-zoo vrt

Praznik rada (1. Maj) je kod nas prestao da bude ono što jeste i pretvorio se u jednu veliku gozbu uglavnom raznog mesišta (tu su uglavnom pljeskavice, ćevapi, šnicle…). Moram da priznati i ja ovu hranu volim da pojedem u umerenim količinama ali ovoga puta želeo sam da taj krvavi ritual preskočim bar za 1 Maj. E zato sam sa prijateljima otišao na kališ i do beo-zoo vrta. Sve je bilo ok, do momenta kad smo ušli u vrt dobre nade.

Čim smo počeli sa obilaskom počela je da me obuzima neka tuga, prosto sam zanemeo. Trebalo mi je nekoliko minuta da se saberem i da utvrdim razlog. Odgovor je vrlo jednostavan: svim tim životinjama nije mesto u kavezima!!!







3 Comments:

Blogger Goxxy said...

Tačno tako. Ekspoze onoga što je priroda stvorila, čovek je lepo uhvatio, numerisao (video sam ovcu koja se "zvala" 17648 ili nešto tome slično) i zatvorio u kaveze.

Najgore mi je bilo kada sam video par vrsta, među kojima je i slon, koji su bili sami. Potpuno sami. Šta je gore od toga kada si zatočen? Kada si zatočen POTPUNO sam.

04 May, 2006 07:54

 
Anonymous Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP »

03 March, 2007 00:11

 
Anonymous Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP origin of ring around the rosey laptops for sale atlanta http://www.linux-anti-virus-5.info/Anti-virus-software.html Online articles on teaching dance improvisation Buspirone side efect lamotrigine interaction venlafaxine Novelty body jewellery infant car seat cover online Download symantec antivirus How to install virus protection software Eyeglasses showrooms

05 March, 2007 01:57

 

Post a Comment

<< Home