Wednesday, July 05, 2006

ITALY

Posle nekoliko godina čekanja i nerviranja dođe i taj dan da putujem za Italiju. Preskočiću detalje oko procedure za vizu jer je to dosadna priča sa srećnim krajem.
Eto tako ja dođoh ovde kod sestre i zeta da vidim kako je ovde u tuđini. Trenutno sam na severu italije u jednom malo mestu Castiglione delle stiviere oblast Breša. Mesto ima oko 25000 stanovnika uglavnom došljaka iz raznih krajeva sveta:belci, crnci, azijati... Jeste malo mesto ali industriski je jače od cele naše preostale Srbije! Naravno pošto je sve podređeno industriji ovde nema baš puno istoriskih a svima poznatih znamenitosti. Mada za mene ima šta da se vidi: Medjunarodni muzej Crvenog krsta, Solferino je poznato kao mesto gde se rodila ideja o stvaranju Crvenog krsta...
U planu je obilazak Venecije, Verone, krivog tornja u Pizi, Grdalend (nesto slično diznilendu)...
Ko zna sta bi trebao obavezno da vidim dok sam ovde neka javi!!!
Evo i par fotkica za kraj:


5 Comments:

Blogger Jeremija said...

Cela oblast oko jezera Garda je prelepa... A tek venecija... Crkva Sv. Marka obavezno, Duzdeva palata, Muzej Peggy Guggenheim( divna i ne previse velika kolekcija u kojoj su dela svih najznacanijih umetnika 20. veka, divna palata i vrt!)i crkva Santa Maria della Salute ( ne radi, cini mi se, oko rucka, prepodne sigurno je otvorena), mostovi Accademia i Rialto-sve to mozes da obidjes za jedan dan, ne umoris se previse, a budes prepun utisaka. Naravno,predlozila sam ti moje favorite, narocito ako ides u Veneciju prvi put.Uzivaj u Veneciji,moj savet ti je da ne trcis po muzejima, vec da obidjes i malo zabacenije kutke,tamo se krije njena prava lepota i car!
Ja sam u Veroni 10. uvece, na koncertu Erica Claptona, ako stignemo malo ranije, mozda se i vidimo,sta kazes?
Pozdrav iz Trsta i uzivaj!
P.S. Ako te jos nesto zanima,tu sam da pomognem, to mi je i struka i uzivanje.

06 July, 2006 11:58

 
Blogger goran33 said...

Bas lepo, puno hvala na savetima jer ja sam po prvi put ovde. Iskreno neisam siguran da cu 10. biti u Veroni ali hvala na pozivu (nezavisi sve od mene). Lep provod na koncertu!!!

06 July, 2006 18:34

 
Blogger Goxxy said...

Drago mi je da te vreme služi i da ćeš se potruditi da prošetaš i vidiš što-šta čega siguran sam u Italiji ima na tone.

Nama vreme pizdi koliko brzo ide... sve jedva čekamo sledeću subotu, a pre toga glupavi ponedeljak i usmeni iz BEZB-a 2. Ću ti javim šta je bilo.

Prelepe su slike. Prvu da ne komentarišem, ne može se... Ostale su takođe fenomenalne. Vidi se da je mestašce baš slatko.

07 July, 2006 12:44

 
Anonymous Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. Ringtones gold digger Jeep cj7 repair Prescription drug ambien free sample

15 February, 2007 23:10

 
Anonymous Anonymous said...

What a great site » »

05 March, 2007 13:33

 

Post a Comment

<< Home