Thursday, July 06, 2006

Konačno prava Italijanska PIZZA!


Mi koji nemamo prilike da bas putujemo po svetu, vidimo i probamo sve i svašta osuđeni smo da u našoj zemlji probamo neke strane specijalitete. Da sada nisam tu gde jesam verovatno bi rekao da su pizze iz recimo čuvenog Pancevackog restorana „Baden-baden“ fenomenalne ALI sada menjam mišljenje. Naravno sinoć sam imao prilike da probam nekoliko vrsta pizza i jedino što mogu da kažem je da sam tek sada u svojoj 27 godini života prvi put jeo pizzu. Sve ovo do sada su uglavnom blede kopije.

Moje društvo zna moje kulinarske sposobnosti i ja sam za njih par puta pravio pizzu sa kojom su oni bili oduševljeni, e sada mogu da kažem da je sreća moja sto oni nisu bili ovde pa ni oni sami neznaju šta je prava pizza. A ja sam mislio da još i umeme da napravim pizzu! L

Ovoga puta izbor mesta gde će mo jesti pizzu prepustio sam sestri i zetu, jedino sto mogu da kažem da su me odveli napravo mesto gde se pica peče u pećima na drvo. Ovo pisem jer oni ovde žeive već nekih 4-5 godina i imali su prilike da probaju sve i svašta, čak i oni sami kažu da nije svuda ovakva pizza tj. da i ovde umeju da fušerišu.

Gde su još dobre pizze?

Večeras idem da isprobam i čuveni italijanski sladoled! Uskoro nova priča.